Pening: Eh, kau dulu ke, aku dulu?

Buntu: Erm, pening dulu baru buntu? Camtu?

Pening: Kau rasa?

Buntu: Kalau aku dulu, bermakna; Buntu dulu baru pening?

Pening: Kau rasa?

Buntu: Isshkk! Kan ke aku buntu? Mana lerr aku tau?

Pening: Habis tu kau ingat aku tau? Aku dah lerr pening.

Buntu: Aku dulu ke, engkau aarr?

Pening: Eh cuba kau ingat balik, masa kau sampai, aku dah ada lum?

Buntu: Entah!

Pening: Kau ni main entah jerr!

Buntu: Eh, aku kan buntu, camne aku nak tau?

Pening: Entah, aku pun pening.

Buntu: Eh, ada kemungkinan tak kita datang sama-sama?

Pening: Pening arr, susah arr nak pikir benda ni.

Buntu: Tu aarr, aku pun buntu.

Pening: Eh, apa kata kita tanya tuan punya badan? Bijak dak idea aku?

Buntu: Kau nak tanya, tanya aarr. Aku buntu!

Pening: Ishhkk! Pening arr kau ni.

Buntu: Baik! Kau yang tanya, aku tak tau. Buntu!

Pening: Buntu! Buntu! Buntu! Itu jerr kau tau. Haih, pening, pening!

Buntu: Ok, jom, kita tanya.

Pening: Jom!

 

Pening: Ermm, kacau sikit, boleh?

Aku: Hurm, cuba arr kalau berani.

Buntu: Psss!! Kau tanya, tanya!

Pening: Ermm, antara pening dengan buntu, yang mana datang kat hangpa dulu?

Aku: Eh kau kalau tak kacau aku leh tak? Leave me alone, okey?

Buntu: Adeh, dia speak omputih, lagilah aku buntu!

Pening: Shhh! Kau diamlah. Tadi kata buntu. Aku dah makin pening ni.

Buntu: Hang cuba lagi, tanya jangan tak tanya.

Pening: Ermm, kacau sikit jerr lagi, boleh arr? Mm, pening ka, buntu ka dulu?

Aku: HEP!! Pi jauh-jauh boleh dak? Nak pecah kepala ni tau? Satgi kan, haaa..

Pening: Opss, okey, okey, gua surrenderrrr!!!

 

Buntu: Amacam?

Pening: Entah! Pening aku.

Buntu: Aku pun, buntu!

 

Persoalan:-

Aku pening dulukah maka baru aku buntu atau aku buntu dulu kemudian baru aku pening? Haih!

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...